Handelsbetingelser

Blomsterdrøm ApS
Ryesgade 63 st.th.
2100 København Ø
CVR. nr. 40132783
telefon 42 33 44 30
e-mail: Info@blomsterdrom.dk

Blomsterdrøm ApS, en del af Ryesgade Blomsterdrøm ApS

Varen/buketten afhentes senest kl. 10.30 i butikkens åbningstid fra tirsdag-lørdag af Københavns Blomstertransport. Serviceydelsen udføres I tidsrummet kl. 11.00-18.00 til privatadresser. Firmaleveringer leveres inden kl. 16.00. Ved levering til begravelse/bisættelse leveres blomsterne altid før ceremoniens start.

Betaling

Betaling foregår via webshoppens checkout side. Vi bruger Bambora Online ePay som indløser. Du kan betale med Visa, Mastercard, Dankort og Mobilepay. Alle priser er opgivet i DKK inkl. moms. Vi trækker først pengene, når dine blomster er afsendt.

Leveringsbetingelser

Vi leverer indenfor hele Storkøbenhavn:

Albertslund, Allerød, Avedøre, Bagsværd, Ballerup, Birkerød, Bistrup, Bregnerød, Brøndby, Brønshøj, Charlottenlund, Dragør, Dyssegård, Farum, Frederiksberg, Gentofte, Gladsaxe, Glostrup, Greve, Hareskov, Hellerup, Herlev, Holte, Hvidovre, Høje Taastrup, Hørsholm, Ishøj, Kastrup, Klampenborg, Kokkedal, København, Lillerød, Lyngby, Måløv, Mørkhøj, Nivå, Nordvest, Nørrebro, Nærum, Rungsted, Rødovre, Skodsborg, Skovlunde Smørum, Sydhavnen, Søborg, Søllerød, Taarbæk, Tårnby, Valby, Vallensbæk, Vanløse, Vedbæk, Vesterbro, Virum, Værløse, Østerbro.

Hvis modtageren ikke er hjemme forbeholder vi os retten til at sætte buketten/varen ude foran døren såfremt vind og vejr tillader det. Sker levering til en adresse i en opgang, og såfremt modtager ikke er hjemme, vil vores leveringsfirma forsøge at få adgang til opgangen og sætte produktet foran døren i opgangen. Hvis dette ikke er muligt vil buketten/varen tages retur til butikken hvorefter Blomsterdrøm vil tage kontakt til modtager eller afsender for at aftale afhentningstidspunkt i butikken. Såfremt du – som afsender – ikke vil give os lov til at sætte buketten/varen forsvarligt udenfor døren eller i opgangen bedes du kontakte os. Vi fraskriver os alt ansvar for bortkomne varer ved levering udenfor døren.

Levering kan ikke finde sted på søndage, mandage og helligdage (undtagen Mors dag, Fars dag og Valentins dag.)

Levering af ordrer til hospitaler, hoteller, firmaadresser, ankommende eller afsejlende skibe kan ikke garanteres, da det ikke altid er muligt at levere til modtageren personligt. Vi gør opmærksom på, at kunden i forvejen må acceptere at betale for en ordre, der måske ikke når frem til modtageren.

Leveringsomkostningen forbundet med levering er 70 kr inkl. moms.  

Vi samarbejder med et cykelbud, så hvis der ønskes levering på specifikt tidspunkt, kan vi være behjælpelig med at finde en pris herpå.

Fortrydelsesret:

Der er som udgangspunkt ikke fortrydelsesret på afskårne blomster og buketter, da der er tale om levering af unikke og håndlavede produkter, som må antages at blive forringet eller forældet hurtigt, jf. Forbrugeraftalelovens § 18, stk. 2, nr. 1 jf. § 7, stk. 2, nr. 1. Dog tilbyder vi hos Blomsterdrøm, at du kan fortryde din bestilling helt frem til den sidste hverdag før ønsket levering eller afhentning kl. 10.30. Dette gøres ved at ringe til butikken på tlf. 42334430 eller skrive en mail: info@blomsterdrom.dk

Reklamationer:

Blomsterdrøm garanterer, at en blomsterhilsen leveret gennem Blomsterdrøm er frisk ved modtagelsen, at udbringning sker på den ønskede dag og at værdien af blomsterne svarer til det bestilte. Eventuelle reklamationer skal rettes til os i Blomsterdrøm Ryesgade 63, 2100 København Ø, på mail: info@blomsterdrom.dk eller telefonisk på 42334430. En sådan reklamation skal finde sted senest første hverdag efter leverings- eller afhentningsdagen, og vurderingen vil i alle tilfælde bero på varens art og naturlige holdbarhed. Fejl på dit, eller din udbyders, tekniske udstyr er Blomsterdrøm uvedkommende. Øvrige tekniske fejl vil blive rettet hurtigst muligt, efter det er kommet til Blomsterdrøms kendskab. Der gøres opmærksom på, at købelovens mangels regler kan finde anvendelse på købet

Blomsterdrøm behandler personoplysninger i overensstemmelse med persondataloven. Oplysninger som kan knyttes til dig som person, vil aldrig blive tilgængelige for andre virksomheder eller kunne kobles til andre eksterne registre.

Kortoplysninger – Når du handler hos Blomsterdrøm behandles kortoplysningerne af Nets som er en sikker elektronisk betalingsløsning for Visa og MasterCard/Eurocard. Alle kortoplysninger håndteres i overensstemmelse med kortorganisationernes regler.

OBSFor levering i dag skal der bestilles inden kl 09:00.

Order before 09:00 for delivering today.
Bånd guide
Et bånd består af to båndender, hvorpå man ofte skriver en hilsen eller blot hvad man har på hjertet, på den første båndende. Den anden båndende bliver ofte brugt til at skrive hvem det er fra.

F.eks.:
- båndende: Tak for alt dejlige mor, svigermor og bedstemor. - båndende: Fra børn, svigerbørn og børnebørn.

Noter under ‘bemærkninger’ hvad du ønsker skal stå på henholdsvis 1. og 2. båndende. Hvis du er bekymret for, om det er for lang – bare rolig, i så fald skal vi nok kontakte dig.

VIGTIGT: Vi skriver direkte af fra den tekst du giver os. Derfor tjek for stavefejl og navne.

Båndet er hvidt med guldskrift. Ligesom det ses på billedet.

Helt praktisk kan vi sagtens påsætte båndet på alle typer og størrelser af begravelsesbinderier. Dog vil vi anbefale, at blomsterarbejdet har en vis størrelse. Ellers kommer båndet hurtigt til at tage meget magt fra blomsterne. Vi anbefaler bånd til binderier som har en størrelse på omkring 300 kr. og op efter.
Ribbon guide
In comments you can write your text for the ribbon. There will be two ends to write on. The ribbon is white with gold letters.

Important: remember to check the spelling. We don’t want to make any mistakes.
LUKKET / CLOSED

Fra d. 23/7 til d. 16/8 holder vi sommerferie lukket. Mails besvares 1-2 gange om ugen.

From 23/7 to 16/8 we are closed for holidays. Mails are answered 1-2 times a week.