Vi søger med lys og lygte efter den helt rigtige blomsterenthusiast, der skal blive en del af vores fantastiske team i Blomsterdrøm i København.


Lidt om os og stillingen
Blomsterdrøms team består af mig – indehaver Sandra – og min højre hånd Christina (bedre kendt som Chrisser) samt vores dejlige hjælpepige og -dreng. Vi arbejder struktureret og fokuseret, og kan bedst lide at være to skridt foran.
Ryesgade er en lille landsby hvor mange aldrig fraflytter. Vi har det bedste naboskab til de andre erhvervsdrivende i gaden og meget loyale kunder, der sammen bidrager til et positivt og glædesfyldt arbejdsmiljø.
Udover vores butik i Ryesgade, tæller Blomsterdrøm også en webshop i rivende udvikling, der giver os masser af dejligt arbejde i hverdagen. En stor del af arbejdet vil derfor også bestå i at håndtere webshop-ordre, besvare mails fra firmakunder og samarbejdspartnere, samt sende tilbud ud til vores mange brudepar mfl. Vores webshop er international, og vi har derfor mange udenlandske kunder, hvorfor vi også kommunikerer på engelsk i både skrift og tale.
Det er dog altid med et smil på læben, for shit hvor er mit engelske…. specielt
Vi har bygget et stærkt brand op omkring Blomsterdrøm, hvilket betyder, vi har en række unikke samarbejdspartnere, som vi glæder os til at kunne lave smukke blomster til, når samfundet åbner op. Vi har bl.a. et samarbejde med Tableisme der leverer service til store arrangementer samt med Kgl. Haveselskab .
Som chef udviser jeg stor tillid til mine ansatte, da det betyder meget for mig, at de har det godt på den arbejdsplads vi sammen skaber. Jeg er meget åben og vil gerne lære fra mig, så går du måske med en spirende drøm om at blive selvstændig, vil du helt sikkert få en masse med i rygsækken fra en ansættelse hos Blomsterdrøm.
Det tilbyder vi
- En fuldtids- eller 32 timers stilling hvis det ønskes, med tiltrædelse juni/juli 2021 – eller snarest muligt.
- Oplæring i vores unikke bindestil og farveunivers.
- Unikke arbejdsopgaver inden for bryllupsbinderi og borddekorationer samt andre spændende PR-events – når samfundet igen tillader det.
- En unik indsigt i hvad det kræver, at drive en forretning lige fra budgettering til indkøb osv.
- Et arbejdsmiljø præget af god energi og humor, med fokus på høj kvalitet og faglighed
- God løn samt attraktive åbningstider
Det forventer vi
- At du trives med at arbejde effektivt og struktureret og i et til tider højt tempo
- At du har interesse i at dygtiggøre dig og oplæres i vores ånd, stil og bindeteknik, da vi ikke går på kompromis med dette!
- Det et stort plus, hvis du har kørekort og vil være tryg ved at køre i vores firmabil
- Det vil klart være et plus, at du har erfaring inden for faget
Kan du se dig selv i ovenstående beskrivelse, hører vi meget gerne fra dig hurtigst muligt! Vi holder samtaler løbende og ansætter når den rette kandidat er fundet. Du kan ansøge stillingen nedenfor.
Har du spørgsmål, er du velkommen til at kontakte mig: 20 92 58 53